dijous, 19 de desembre del 2013

Infància en risc


 Aquestes imatges són fotografies del documental infància en risc

Hola a tots,

Avui us parlaré d'un documental que el vaig descobrir fa poc temps i em va agradar molt. No he pogut posar el vídeo directament però us deixo el següent link perque el pogueu veure.  http://www.tv3.cat/videos/3385990 

Per saber del que va el documental us faré una petita explicació del més important. Aquest documental tracta dels abusos sexuals cap a menors, i de tots el que comporta la vida de les persones que han patit abusos quan eren petits. Són uns relats commovedors. Es conformen per l'explicació de diferents casos, tots relacionats amb familiars o amics dels familiars que s'aprofitaven d'ells quan eren petits i que els hi ha creat un trauma que mai el podran oblidar. La fundació Vicky Bernadet treballa amb aquestes persones recolzant-les i també promou la prohibició d'aquests actes tant repugnants.

I per acabar us volia fer una valoració personal sobre aquest documental. Sincerament no tinc paraules per descriure ara mateix el que sento ja que, és un documental dur i no aconsegueixo entendre com hi ha persones que poden abusar d'infants. Realment penso que això només ho fa persones amb problemes mentals de personalitat. Aquest, m'ha fet pensar en com tractaria a les persones que fan aquesta mena d'aberracions i tinc un conflicte dins meu, ja que no sabria com tractar-los.


Moltes gràcies per la vostra atenció,

Maria.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada